Egy nyugdíj előtti álláskeresési segélyre (NYES) kárhoztatott munkanélküli naplója

NYESblog

NYESblog

BREAKING! A NYES-t kérésre újra megállapítják!

Nekem ez +56% havi NYES-t jelent.

2022. március 11. - NYESmester

Azt hittem már nem lesz mit írnom a blog zárásáig (augusztus), de szerencsére lett.

Minap olvastam a Nyugdíjguru (Farkas András) posztjában, hogy a levlistájának olvasói közt egy NYES-t kapó személynek a munkaügyi központban egy 2022-es körlevél alapján újraszámolták a napi ellátását.

Be is másolom a linket:
Nyugdíguru NYES cikke

Ma bementem Gödöllőre (előtte levélben érdeklődtem, de kérték hogy az aláírások miatt menjek személyesen), kis várakozás után sorra kerültem, az ügyintéző egyből elintézett minden.

Mostantól a napi bruttó 1700Ft helyett 2666,66Ft-ot kapok. Ez 56% emelkedés.
Tudom, hogy már közel vagyok a 65-höz, de ez is több mint nettó 121000Ft-ot jelent nekem addig!

Köszönet Andrásnak, és a Gödöllőieknek, két nap alatt zajlott le ez az egész. Kár, hogy nem tudtam róla korábban.

A poszt alatti kommentekben voltak, akiket elhajtottak, így nem árt kicsit erőszakoskodni ha nem megy, ill. András posztját kinyomtatva magunkkal vinni.

Végre egy kicsi jó hír.

Még 144 nap. Haladunk lépésről-lépésre.

20220213-img_3789.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nyes-kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr2917778046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása