Egy nyugdíj előtti álláskeresési segélyre (NYES) kárhoztatott munkanélküli naplója

NYESblog

NYESblog

Egyhelyben toporgás

Szegényesedési vizsgálat

2018. február 03. - NYESmester

Eljött a február, lezártuk a január hónapot, 15:0 arányban kikaptam (15 új pályázat beadás, 0 válasz egész hónapban). Több kapcsolatfelvételt is próbáltam eredménytelenül. Persze ígérik, hogy visszaszólnak, de ezzel van tele a padlás.

Nem sikerült még semmi rendellenes egyedi módszert bevetni, de dolgozom rajta.

Napokban a hírek tele vannak vagyonbevallásokkal, meg vagyonosodási vizsgálatokkal.
Erről jutott eszembe, hogy én meg szeretnék szegényesedési vizsgálatot kérni magam ellen, de nem tudom, hol kell.
Vagy esetleg ez senkit a világon nem érdekel? Nem lévén politikus, vagy közszereplő.
Pedig jó lenne, ha valaki azt mondaná: én vagyok az oka, mert nem ezt és ezt teszem. Akkor legalább tudnám, mit csinálok rosszul...

Továbbra is kapom az ajánlatokat, hogy jó pénzért segítenek karriert csinálni - de én már csak egyszerűen dolgozni szeretnék még 1-2 évet normális szinten. Nem ranglétrát mászni...

Hétfőn mennem kell a Munkaügyi Hivatalba, mert a NYES nyerteseknek is 3 havi bejelentkezés dukál! Igaz, hogy a törvény szerint a NYES már nem kötött feltételekhez, ezt a hivatalban tudják is, de azért mégis... :-) Lehet, hogy tetszem valakinek?

Na, mára ennyi, megyek havat takarítani. Nem pénzért, csak az udvarban.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyes-kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr4913630362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása