Egy nyugdíj előtti álláskeresési segélyre (NYES) kárhoztatott munkanélküli naplója

NYESblog

NYESblog

Iniciálé

2017. december 30. - NYESmester

Néhány alapvetés rólam, és körülményekről, ami a blog megnyitásához vezetett.

Ez az első blogom, ezért biztos nem találom el elsőre az ideális arányokat, Türelmet kérek :-)

Mi is az a NYES? Nem elírás, nem az az aranyos képű rágcsáló, hanem egy, a 60 év feletti munkanélkülieknek kitalált NYugdíj Előtti (álláskeresési) Segély. Ennek bruttó mértéke a megállapításkor érvényben levő minimálbér 40%-a (most kb. havi 46000 Ft érkezik a számlámra attól függően hány naptári nap van a hónapban), szóval nem sok.

Én egy egyszerű mérnökember vagyok, aki szervezésben, IT-ben, (később középvezetésben is) 41 év 160 nap szolgálati idővel (NYUFIG állapította meg) rendelkező, de mindig alkalmazotti státuszban dolgozó valaki voltam. A vállalkozás valahogyan sosem illett a személyemhez, ez valami alkati kérdés, lehet róla polemizálni, hogy jó vagy nem, ma már tökmindegy. A munkám egy magyar nagyvállalatnál kezdtem, de később (már kb. 17 éve) multiknál is dolgoztam.

Ez tartott egészen 2017 nyárig, amikor a cégünket megvásárló új multi megszüntette a posztomat, így álláskereső lettem.

E blog következő posztjai az azóta eltelt idő személyes és környezeti eseményeket meséli majd, remélem érdekes dolgokat is tartalmaz majd az érintetteknek.

NYESMESTER

A bejegyzés trackback címe:

https://nyes-kereso.blog.hu/api/trackback/id/tr113534145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása